Apartmani Ivanka Prpić - Senj (Lika-Senj)

Apartmani Ivanka Prpic

Wybierz datę
Wyjazd
Pokoje i Goście2 Gości, 1 Pokój
Apartmani Ivanka Prpić - Senj (Lika-Senj)
$$$$
Przegląd

Gradska Knjiznica Senj znajduje się maksymalnie 1 km od Apartmani Ivanka Prpić, natomiast Plaža Prva Draga znajduje się w pobliżu. Ten apartament oferuje Wi-Fi oraz parking dla osób podróżujących samochodem.

Lokalizacja

Ponadto dostęp do nurkowania, pieszej turystyki i tenisa ziemnego pomaga gościom pozostać aktywnymi podczas podróży. Obiekt leży w minucie jazdy od takich miejsc jak Grifon - Centar za Zastitu Ptica Grabljivica. Twierdza Nehaj leży w jedynie 1 km.

Do najbliższego lotniska Pula około 175 km.

Pokoje

Apartmani Ivanka Prpić obejmuje patio, balkon i miejsce do siedzenia z dźwiękoszczelnymi oknami oraz wyposażony jest w klimatyzację. Dla relaksu gości, obiekt dodatkowo zapewnia różne opcje rozrywki, takie jak telewizja satelitarna. Łóżka wyposażone są w poduszki z puchu/ pierza. Obiekt noclegowy dysponuje prywatną łazienką z bidetem, wanną i prysznicem, a także przyborami toaletowymi i ręcznikami.

Jedzenie

Obiekt jest wyposażony w kuchnię. Aby zapewnić wygodny i relaksujący pobyt w obiekcie proponują gościom skorzystać z urządzenia do parzenia kawy/herbaty.

Wypoczynek & Biznes

Na miejscu można skorzystać ze słonecznego tarasu, tarasu i miejsca na piknik.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 12:00-23:59
do 10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na miejscu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym apartamencie.
Inne informacje
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Stół
  • Prasowanie

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Opinie o Apartmani Ivanka Prpić

8.6 /10
Świetnie21 opinia
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.6

Pokoje były bardzo czyste i wyposażone w dwa balkony z pięknym widokiem. Gospodarz był przyjazny i zawsze pomocny. Lokalizacja tego miejsca była doskonała, blisko plaży i z pięknym widokiem na morze. Hotel miał świetne udogodnienia, w tym duży taras z widokiem na zachód słońca.

Nie mam zarzutów.

Ryszard Polska,
  • Dobrze
    6.6

Miejsce było niesamowicie piękne, z dwoma balkonami i cudownym widokiem na morze. Gospodarz był bardzo serdeczny i zawsze gotowy do pomocy. Bardzo doceniamy jego cierpliwość, gdy spóźniliśmy się na kilka godzin. Byliśmy wcześnie na miejscu, ale nie było problemu, gospodarz zaprosił nas na chorwackie piwo i mogliśmy zameldować się wcześniej. Taras był duży i zapewniał wspaniały widok na morze. Codzienny zachód słońca był niesamowity. Polecam to miejsce, plaża była blisko, choć schody do morza mogły być męczące.

Czuliśmy się bardzo mile widziani podczas całego pobytu, nie ma żadnych skarg.

Stanisław Polska,
    8.0

Przybyliśmy odrobinę wcześniej, ale właściciel nie miał nic przeciwko temu i widząc nasze zmęczenie, postanowił nas poczęstować chorwackim piwem. Lokalizacja jest świetna, choć mogą być trochę męczące schody prowadzące do plaży.

Jedyny minus to fakt, że zbyt krótko zatrzymaliśmy się w tym miejscu. Wyjeżdżaliśmy z żalem!

Arkadiusz Polska,
    8.8

Czystość i udogodnienia w tym hotelu były świetne. Miejsce do parkowania było dostępne i wygodne dla gości. Personel był bardzo pomocny i uprzejmy.

Nie spotkało się nic złego.

Kasimir Polska,
    9.0

Zawsze wracam! Miła obsługa pomogła mi po ukąszeniu owada. Idealne miejsce dla mnie z Wi-Fi, Valet parkingiem, czajnikiem elektrycznym, wyposażeniem kuchennym, klimatyzacją, telewizorem z płaskim ekranem. Zakaz wnoszenia zwierząt, recepcja czynna całą dobę, zakaz palenia na terenie obiektu. Wracam na Boże Narodzenie!

Barbara Polska,
    8.2

Czystość i wyposażenie hotelu - wszystko było bardzo schludne i nowoczesne. Dostęp do parkingów był łatwy i bezpłatny. Obsługa była bardzo przyjazna i pomocna. Lokalizacja była idealna - blisko plaży i sklepów.

Nic, wszystko było w porządku.

Elżbieta Polska,
    9.8

Niesamowite widoki z tarasu i balkonów. Gospodarz przywitał nas serdecznie i był zawsze pomocny. Bardzo blisko do plaży, choć schody mogą być męczące. Zachód słońca na morzu był niezwykły. Dziękujemy i pozdrawiamy! 🌅

Józef Polska,
    9.2

Wspaniałe miejsce na wakacje! Podczas mojej ostatniej wizyty, uprzejmy personel pomógł mi wybrać najlepszą taksówkę. To idealne miejsce dla mnie - wszystko, czego potrzebuję jest tu dostępne: Wi-Fi, Valet parking, czajnik elektryczny, sprzęt kuchenny, klimatyzacja. Już nie mogę się doczekać, kiedy wrócę na Boże Narodzenie!

Waldemar Polska,
    9.6

Zatrzymałem się niedawno w mieszkanie Ivanka Prpić i byłem z niego bardzo zadowolony. Apartament był czysty i dobrze wyposażony, idealny dla mojego pobytu. Gospodarz był bardzo uprzejmy i pomocny, zawsze gotowy odpowiedzieć na moje pytania. Byłem mile zaskoczony pięknym widokiem na morze z balkonu, gdzie mogłem zrelaksować się i podziwiać zachód słońca. Lokalizacja była również dogodna, z łatwym dostępem do plaży. Gorąco polecam ten apartament wszystkim podróżującym do Senj.

Perfekcynie 👎

Zuzanna Polska,
    9.6

Nasz pobyt w Apartmani Ivanka Prpić był niesamowity. Apartament był przepiękny, a z naszych dwóch balkonów roztaczał się bajeczny widok na morze. Gospodarz był niezwykle serdeczny i pomocny, nawet pomimo naszego spóźnienia. Nie mogliśmy uwierzyć w to, jak miło nas powitał i byliśmy uraczeni chorwackim piwem. Możliwość oglądania zachodu słońca z tarasu była niezapomniana, a lokalizacja blisko plaży była bardzo wygodna. Gorąco polecam Apartmani Ivanka Prpić wszystkim podróżnym.

Nic, wszystko było świetne! 😊

Ryszard Polska,
    8.4

Czystość i schludność hotelu była imponująca. Personel był niezwykle pomocny i uprzejmy. Miejsce miało świetne udogodnienia i taras z pięknym widokiem na morze. Lokalizacja była dogodna, blisko plaży i łatwo dostępna komunikacją miejską.

Bez zawiedzienia. Schody do morza były trochę męczące.

Mieczysław Polska,
    9.0

Apartament z dwoma balkonami. Bajeczny widok na morze. Gospodarz pomocny i serdeczny. Chłodna bryza z morza

Wszystko było doskonałe.

Jacek Polska,
    9.0

Byłem zadowolony z naszego pobytu w Apartmani Ivanka Prpic. Gospodarz był super pomocny i nie miał problemu z naszym wcześniejszym przyjazdem. Mieliśmy mega duży taras z pięknym widokiem na morze, idealny do oglądania bajkowych zachodów słońca. Pokój posiadał dwa ekstra balkony, z których można było podziwiać przepiękny krajobraz. Dostaliśmy mega miłe przywitanie od gospodarza, który zawsze był pomocny. Bałem się trochę schodów prowadzących do plaży, ale ogólnie to była REWELACJA. Polecam to miejsce! Pozdrawiamy!

Piotr Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Apartmani Ivanka Prpic

Jakie ciekawe miejsca mogę odwiedzić niedaleko tych apartamentów?
Punkty orientacyjne w pobliżu tych apartamentów to Plaža Prva Draga oraz Suncanik marker.